Sikertelen megújítás után előfizetés

Módosítva ekkor Wed, 11 Jan, 2023 ekkor: 12:44 DU

Előfordul, hogy valamilyen okból a rendszer nem tudja levonni a havidíjat.

Leggyakoribb okok: 

  • A bankkártya lejárt.

  • Nincs fedezet a tranzakció végrehajtásához.

  • A tranzakció összege meghaladja a kártya vásárlási limitét.

  • A kártyahasználat tiltott.

Ebben az esetben a rendszer belépés után egyből felhívja a figyelmet rá, hogy minden hónap elseje és ötödike között próbálkozik a levonással.

Ha 5-e után is sikertelen az előfizetés, akkor még lehetőségünk van további 1 hónapig használni a szoftver, úgynevezett türelmi időszakban. 

Ekkor viszont a következő hónapban két havi díjat fog a rendszer levonni, ha ekkor sem sikerül a havidíj levonása, akkor a programba csak előfizetés után lesz lehetősége belépni.



Ha mégis úgy dönt a türelmi időszak alatt, hogy előfizetne, mert tudja, hogy olyan probléma van a megadott kártyával (lejárt, letiltott), amiről következő hónapban sem fogjuk tudni levonni a havidíjat, akkor az előfizetés oldalon szükséges kiválasztania a modulokat az Előfizetés gombbal amikre elő szeretne fizetni. 

Ha az előfizetés összesítőben helyesnek látjuk az adatokat, illetve a fizetendő összeget is helyesnek látjuk, úgy az Előfizetés véglegesítés gombra kattintva tudunk tovább lépni a számlázási adatok megadása fülre.


A számlázási adatok megadása lapon kötelező megadnunk cégünk nevét, irányítószámát, települését, címét, adószámunkat, e-mail címünket, telefonszámunkat és a kapcsolattartó nevét.


Fontos, hogy ezen adatok pontosan kerüljenek kitöltésre, ugyanis az előfizetésről szóló számlát a rendszer ezekre az adatokra állítja ki.


Amennyiben ezzel készen vagyunk a Tovább a fizetésre gombra kattintva automatikusan átirányít minket a rendszer a CIB Bank Zrt. felületére.

Kártyaszámunk, a bankkártya lejárati dátuma és CVC2/CVV2 kód megadása után a Fizetés gombbal van lehetőségünk végrehajtani az előfizetést. 



Abban az esetben ha lejárt a bankkártyánk és emiatt nem tudta a rendszer levonni a havidíjat, akkor itt ha már az új bankkártya kerül megadásra, akkor az itt megadott kártya kerül elmentésre, tehát ha új bankkártyáról van szó, akkor a továbbiakban erről kerül levonásra a havidíj.



A fizetést követően visszairányításra kerülünk a Kulcs-Üzlet oldalára, ahol a tranzakció eredményéről kapunk visszaigazolást.

 

Hasznosnak találta a cikket?

Nagyszerű!

Köszönjük visszajelzését

Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni

Köszönjük visszajelzését

Tudassa velünk hogyan javíthatnák ezen a cikken!

Válasszon ki legalább egy okot
CAPTCHA hitelesítés szükséges.

Visszajelzés elküldve

Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani