Előfordul, hogy valamilyen okból a rendszer nem tudja levonni a havidíjat.
Leggyakoribb okok:
A bankkártya lejárt.
Nincs fedezet a tranzakció végrehajtásához.
A tranzakció összege meghaladja a kártya vásárlási limitét.
A kártyahasználat tiltott.
Ebben az esetben a rendszer belépés után egyből felhívja a figyelmet rá, hogy minden hónap elseje és ötödike között próbálkozik a levonással.
Ha 5-e után is sikertelen az előfizetés, akkor még lehetőségünk van további 1 hónapig használni a szoftver, úgynevezett türelmi időszakban.
Ekkor viszont a következő hónapban két havi díjat fog a rendszer levonni, ha ekkor sem sikerül a havidíj levonása, akkor a programba csak előfizetés után lesz lehetősége belépni.
Ha mégis úgy dönt a türelmi időszak alatt, hogy előfizetne, mert tudja, hogy olyan probléma van a megadott kártyával (lejárt, letiltott), amiről következő hónapban sem fogjuk tudni levonni a havidíjat, akkor az előfizetés oldalon szükséges kiválasztania a modulokat az Előfizetés gombbal amikre elő szeretne fizetni.
Ha az előfizetés összesítőben helyesnek látjuk az adatokat, illetve a fizetendő összeget is helyesnek látjuk, úgy az Előfizetés véglegesítés gombra kattintva tudunk tovább lépni a számlázási adatok megadása fülre.
A számlázási adatok megadása lapon kötelező megadnunk cégünk nevét, irányítószámát, települését, címét, adószámunkat, e-mail címünket, telefonszámunkat és a kapcsolattartó nevét.
Fontos, hogy ezen adatok pontosan kerüljenek kitöltésre, ugyanis az előfizetésről szóló számlát a rendszer ezekre az adatokra állítja ki.
Amennyiben ezzel készen vagyunk a Tovább a fizetésre gombra kattintva automatikusan átirányít minket a rendszer a CIB Bank Zrt. felületére.
Kártyaszámunk, a bankkártya lejárati dátuma és CVC2/CVV2 kód megadása után a Fizetés gombbal van lehetőségünk végrehajtani az előfizetést.
Abban az esetben ha lejárt a bankkártyánk és emiatt nem tudta a rendszer levonni a havidíjat, akkor itt ha már az új bankkártya kerül megadásra, akkor az itt megadott kártya kerül elmentésre, tehát ha új bankkártyáról van szó, akkor a továbbiakban erről kerül levonásra a havidíj.
A fizetést követően visszairányításra kerülünk a Kulcs-Üzlet oldalára, ahol a tranzakció eredményéről kapunk visszaigazolást.
Hasznosnak találta a cikket?
Nagyszerű!
Köszönjük visszajelzését
Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni
Köszönjük visszajelzését
Visszajelzés elküldve
Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani