Előfizetés GYIK

Módosítva ekkor Mon, 7 Nov, 2022 ekkor: 4:19 DU

TARTALOMJEGYZÉK

Milyen fizetési móddal egyenlíthetem ki a program használati díját?

Jelenleg csak és kizárólag bankkártyás fizetési lehetőség van. Amennyiben céged nem rendelkezik bankkártyával, úgy akár magánkártyával is kifizetheted az egyenleget, hiszen a számlát a céged/vállalkozásod nevére fogjuk kiállítani.


Mi történik a fiókommal előfizetés után?

Minden jelenleg felrögzített adat továbbra is megmarad előfizetés után. Tehát előfizetés után ugyanazt a fiókot fogod továbbra is használni, mint amit jelenleg használsz.


Mi történik sikertelen előfizetés esetén?

Sikertelen fizetés esetén a fizetési oldal visszaírányít a Kulcs-Üzlet oldalára és kapsz egy hibakódot. 
A két leggyakoribb hiba az szokott lenni, hogy nincs engedélyezve az online vásárlás (nem utalás, hanem online bankkártyás vásárlás!), vagy pedig 0 Ft limit van beállítva az online bankkártyás vásárlás esetén. Ezeket ellenőrizd, vedd fel a kapcsolatot a bankoddal, és ha ezek stimmelnek, akkor próbáld meg újra.


Mi történik sikertelen meghosszabbítás esetén?

Sikertelen meghosszabbítás esetén, 5 napon keresztül próbáljuk újra megterhelni a kártyádat. Ha nem sikerül, akkor 30 napig még elérhető a fiókod, utána hó elején megint 5 napig próbáljuk terhelni, és ha azután sem sikerül, akkor korlátozzuk a hozzáférésed és csak sikeres fizetés esetén férsz hozzá újra.
Természetesen bármikor megpróbálhatsz újra előfizetni manuálisan, ezzel elkerülve a rendszerre való várakozást.


Mikor kapom meg a számlát?

Sikeres fizetés, vagy sikeres meghosszabbítás esetén pár perccel, maximum pár óra csúszással megkapod a számlát az általad megadott e-mail címre. Amennyiben már több napja késik a számla azt kérlek jelezd nekünk az info@kulcs-uzlet.hu címen.


Tudok-e éves díjat előre utalni?

Ilyenre nincs lehetőség, jelenleg csak és kizárólag online bankkártyás fizetéssel lehet előfizetni szoftverre havi előfizetéses rendszerben. Azonban neked ezzel nem kell minden hónapban foglalkoznod, hiszen az előfizetéses rendszernek hála, ez teljesen automatikus, emberi erőforrást nem igényel.

Mi történik a lemondás után a fiókommal?

Lemondás esetén az adott hó végéig még hozzáférsz a fiókodhoz és annak minden tartalmához, azonban a hónap lejárta után, már nem fogsz tudni belépni és az adataidhoz sem férsz hozzá, amennyiben nincs aktív előfizetésed. A fiókod azonban nem kerül törlésre, hacsak erre kifejezetten írásos formában meg nem kérsz minket, semmilyen más esetben nem törlünk fiókot, sem annak a tartalmát.

Hasznosnak találta a cikket?

Nagyszerű!

Köszönjük visszajelzését

Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni

Köszönjük visszajelzését

Tudassa velünk hogyan javíthatnák ezen a cikken!

Válasszon ki legalább egy okot
CAPTCHA hitelesítés szükséges.

Visszajelzés elküldve

Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani