Elektronikus számla

Módosítva ekkor Fri, 24 Nov, 2023 ekkor: 12:37 DU

Partnereknél lehetőség van a számlázás típusának kiválasztására:



- Számla kiállításakor, ha a kiválasztott partnernél a Papír alapú számla van kiválasztva számlázás típusának, akkor a véglegesítésre kattintva a számla kiállítódik.


- Ha a Mindkettő opció van kiválasztva, akkor egy felugró ablak segítségével eldönthetjük hogy papír alapú, vagy elektronikus számlát akarunk kiállítani az adott partnernek:


- Ha az Elektronikus számla van kiválasztva, akkor a véglegesítésre kattintva felugrik egy ablak aminek segítségével szerkeszthetjük a kiküldendő e-mail tárgyát/szövegét:


Itt a Link, illetve a Hash szó az email kiküldésekor kicserélésre kerül, és a számla megnyitásához szükséges URL, illetve a generált pdf file hash kódját fogják tartalmazni:



Ha az elektronikus számlát sikeresen kiállítottuk, és kiküldtük az emailt, akkor a generált pdf file automatikusan letöltésre kerül.


A listanézetben az elektronikus számlákat egy kis fehér 'e' betűvel jelöljük:



Az elektronikus számla kiküldésekor felugró ablakban, alapértelmezetten megjelenített e-mail tárgyát, és tartalmát, a Bizonylat beállítások -> Levelezési beállítások menüpontban tudjuk módosítani.

Hasznosnak találta a cikket?

Nagyszerű!

Köszönjük visszajelzését

Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni

Köszönjük visszajelzését

Tudassa velünk hogyan javíthatnák ezen a cikken!

Válasszon ki legalább egy okot
CAPTCHA hitelesítés szükséges.

Visszajelzés elküldve

Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani