Partnereknél lehetőség van a számlázás típusának kiválasztására:
- Számla kiállításakor, ha a kiválasztott partnernél a Papír alapú számla van kiválasztva számlázás típusának, akkor a véglegesítésre kattintva a számla kiállítódik.
- Ha a Mindkettő opció van kiválasztva, akkor egy felugró ablak segítségével eldönthetjük hogy papír alapú, vagy elektronikus számlát akarunk kiállítani az adott partnernek:
- Ha az Elektronikus számla van kiválasztva, akkor a véglegesítésre kattintva felugrik egy ablak aminek segítségével szerkeszthetjük a kiküldendő e-mail tárgyát/szövegét:
Itt a Link, illetve a Hash szó az email kiküldésekor kicserélésre kerül, és a számla megnyitásához szükséges URL, illetve a generált pdf file hash kódját fogják tartalmazni:
Ha az elektronikus számlát sikeresen kiállítottuk, és kiküldtük az emailt, akkor a generált pdf file automatikusan letöltésre kerül.
A listanézetben az elektronikus számlákat egy kis fehér 'e' betűvel jelöljük:
Az elektronikus számla kiküldésekor felugró ablakban, alapértelmezetten megjelenített e-mail tárgyát, és tartalmát, a Bizonylat beállítások -> Levelezési beállítások menüpontban tudjuk módosítani.
Hasznosnak találta a cikket?
Nagyszerű!
Köszönjük visszajelzését
Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni
Köszönjük visszajelzését
Visszajelzés elküldve
Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani