Számlák kiegyenlítése

Módosítva ekkor Mon, 14 Nov, 2022 ekkor: 4:47 DU

A Kulcs-Üzlet programban lehetőség van számláink kiegyenlítésének kezelésére. Az azonnali kiegyenlítésű fizetési módok esetén (pl.: készpénz, bankkártya) a program automatikusan kiegyenlítetté teszi a bizonylatokat azonban, ha a fizetési mód teljesítése a kelte dátumhoz képest későbbi dátumra mutat, akkor ezen bizonylatok kiegyenlítését manuálisan kell elvégeznünk. A Rögzített/Számlák listába lépve, ha ráállunk egy kiegyenlítetlen bizonylatra, a megjelenő Kiegyenlítés gomb segítségével léphetünk be a kiegyenlítés kezelés felületére.

A kiegyenlítő felület jobb alsó sarkában látjuk a bizonylat teljes végösszegét és az eddig befizetett összeget.
A bal oldalt van lehetőségünk a kiegyenlítések kezelésére. Alapértelmezetten a teljes végösszeget ajánlja fel a befizetett összeghez a program, de lehetőségünk van átírni ezt és így részkiegyenlítéseket is kezelni. Megadhatjuk a befizetés dátumát, illetve amennyiben banki utalással történt meg a kiegyenlítés és szeretnénk tudni azt hogy melyik bankbizonylaton történt ez, lehetőségünk van megadni a bankbizonylat számát. A pipára kattintva jóvá tudjuk írni a befizetett összeget, így az kiegyenlítésre kerül. Amennyiben a bizonylatra már rögzítettünk korábban egy részkiegyenlítést, azokat is bal oldalt fogja nekünk megjeleníteni a Kulcs-Üzlet:

A részkiegyenlített bizonylatok fennmaradó összegeit a rögzített számlák adatlapjain is jelölni fogja piros összeggel számunkra a program:

A rögzített számlák listájában piros színkodot fog kapni a lejárt kintlévőséget tartalmazó számla, narancssárgát a még nem lejárt kintlévőséget tartalmazó számla és zöldet a már kiegyenlített számla.

A rögzített számlák Szűrés funkcióján belül a Típus mezőben a különböző kiegyenlítettségi szintekre lehetőség van szűrni is.

Hasznosnak találta a cikket?

Nagyszerű!

Köszönjük visszajelzését

Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni

Köszönjük visszajelzését

Tudassa velünk hogyan javíthatnák ezen a cikken!

Válasszon ki legalább egy okot
CAPTCHA hitelesítés szükséges.

Visszajelzés elküldve

Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani