Ha számlánkat elmentettük, de utólag derül ki, hogy rosszul rögzítettünk rá valamilyen adatot, vagy bármilyen egyéb okból rontanunk kell a számlánkat, akkor ezt a Rögzített/Számlák menüpont alatt tudjuk megtenni.
A sztornózni kívánt számlára állva megjelenik a Sztornó gomb, erre kattitnva megkérdezi a program, hogy biztosan szeretnénk sztornózni a bizonylatot, majd a megerősítést követően a bizonylat sztornózásra kerül.
Ilyenkor az eredeti számlánk sztornózott állapotba kerül a listában és a soron következő számlaszámon létrejön a bizonylathoz egy stornó számla.Hasznosnak találta a cikket?
Nagyszerű!
Köszönjük visszajelzését
Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni
Köszönjük visszajelzését
Visszajelzés elküldve
Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani