Ha számlánkat elmentettük, de utólag derül ki, hogy rosszul rögzítettünk rá valamilyen adatot, vagy bármilyen egyéb okból rontanunk kell a számlánkat, akkor ezt a Rögzített/Számlák menüpont alatt tudjuk megtenni.
A sztornózni kívánt számlára állva megjelenik a Sztornó gomb, erre kattitnva megkérdezi a program, hogy biztosan szeretnénk sztornózni a bizonylatot, majd a megerősítést követően a bizonylat sztornózásra kerül.
![](https://s3-eu-central-1.amazonaws.com/euc-cdn.freshdesk.com/data/helpdesk/attachments/production/80150194148/original/SEVeEfb3d7-MDFyr065ZLU4kKLW1WCdlow.png?1666076596)
![](https://s3-eu-central-1.amazonaws.com/euc-cdn.freshdesk.com/data/helpdesk/attachments/production/80150194147/original/bKnbgO-WtkngWS9JZsb6Kg8odrrMUpyU3g.png?1666076596)
Hasznosnak találta a cikket?
Nagyszerű!
Köszönjük visszajelzését
Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni
Köszönjük visszajelzését
Visszajelzés elküldve
Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani