Számlák sztornózása

Módosítva ekkor Mon, 14 Nov, 2022 ekkor: 4:40 DU

Ha számlánkat elmentettük, de utólag derül ki, hogy rosszul rögzítettünk rá valamilyen adatot, vagy bármilyen egyéb okból rontanunk kell a számlánkat, akkor ezt a Rögzített/Számlák menüpont alatt tudjuk megtenni.

A sztornózni kívánt számlára állva megjelenik a Sztornó gomb, erre kattitnva megkérdezi a program, hogy biztosan szeretnénk sztornózni a bizonylatot, majd a megerősítést követően a bizonylat sztornózásra kerül.

Ilyenkor az eredeti számlánk sztornózott állapotba kerül a listában és a soron következő számlaszámon létrejön a bizonylathoz egy stornó számla.

Hasznosnak találta a cikket?

Nagyszerű!

Köszönjük visszajelzését

Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni

Köszönjük visszajelzését

Tudassa velünk hogyan javíthatnák ezen a cikken!

Válasszon ki legalább egy okot
CAPTCHA hitelesítés szükséges.

Visszajelzés elküldve

Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani