Abban az esetben, ha sikertelen volt az előfizetés vagy pedig a megújítás, a rendszer küld egy CIB hibakódot, amely segít beazonosítani milyen jellegű a probléma oka.
Kártya jellegű hibák
03, 09, 12, 13, 20, 21, 22, 30, 34, 36, 42, 52, 54, 55, 56, 87, 88, 90
- Kérjük ellenőrizze, hogy jól írta-e be a kártyaszámát!
- Kérjük ellenőrizze, hogy jól írta-e be a kártya lejárati dátumát!
- Kérjük ellenőrizze, hogy nem járt-e le a kártyája!
- Kérjük ellenőrizze, hogy EC/MC kártya esetén beírta-e a kártya hátoldalán az aláíráscsíkon szereplő szám utolsó három számjegyét (CVC kódot) !
- Kérjük ellenőrizze, hogy internetes vásárlásra alkalmas-e a kártyája!
- Kérjük ellenőrizze, hogy Visa kártyájának hátoldalán szerepel-e a 3 számjegyű CVV kód! Ha igen, kérjük, írja be!
Számla jellegű hibák
14, 15, 16, 17, 23, 24, 29, 32, 35, 45, 69, 70, 72, 74, 75, 76, 77, 78
- Kérjük ellenőrizze, hogy van-e elegendő pénz a számláján a vásárlás lebonyolítására!
- Kérjük ellenőrizze, hogy nem lépte-e túl az engedélyezett limitjét!
Kapcsolati jellegű hibák
08, 10, 19, 27, 31, 50, 60, 64, 65, 71, 86, 93, A2, A9
- A tranzakció során valószínűleg megszakadt a vonal. Kérjük, próbálja meg újra.
- A tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt. Kérjük, próbálja meg újra.
Technikai jellegű hibák
01, 02, 04, 05, 06, 07, 11, 18, 25, 26, 28, 33, 38, 39, 40, 41, 43, 44, 46, 49, 51, 53, 57, 61, 62, 63, 66, 67, 79, 80, 81, 85, 92, 94, 96, 98, R0, C2, X0, NT
- Amennyiben „back”, „reload” illetve „refresh” segítségével visszatért a fizetőoldalra, tranzakcióját a rendszer biztonsági okokból automatikusan visszautasítja. Kérjük, kezdeményezze újra a vásárlást.
Hasznosnak találta a cikket?
Nagyszerű!
Köszönjük visszajelzését
Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni
Köszönjük visszajelzését
Visszajelzés elküldve
Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani