A kapcsolat időtúllépés miatt megszakadt

Módosítva ekkor Wed, 4 Jan, 2023 ekkor: 8:50 DE

Az Új adatszolgáltatási kötelezettség a NAV-nál nem rég lépett érvénybe és egyszerre hatalmas mennyiségű számla érkezett be hozzájuk, így a programunk ugyan küldené a számlákat, de a NAV nem vagy pedig nagyon lassan fogadja be a számlákat a NAV, ezért ha nem fogadja be a NAV a számlát, akkor azt az üzenetet kapja vissza a program, hogy "A kapcsolat időtúllépés miatt megszakadt" . 

Azt tudom javasolni, hogy kérem várjanak, ugyanis a programunk 4 óránként újra elindítja a számla felküldését, illetve már Folyamatban is van a számla felküldése, amely már tranzakció azonosítót is kapott, ez jelent azt hogy a számla már feltöltődött, csak formaiság szempontjából várja vissza a programunk a sikeres jelzést. 

A számlázóból való ki és belépés, illetve a gép újraindítása ezt nem befolyásolja!


Hasznosnak találta a cikket?

Nagyszerű!

Köszönjük visszajelzését

Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni

Köszönjük visszajelzését

Tudassa velünk hogyan javíthatnák ezen a cikken!

Válasszon ki legalább egy okot
CAPTCHA hitelesítés szükséges.

Visszajelzés elküldve

Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani