Kulcs-Flow – Gyakori kérdések (GYIK)

Módosítva ekkor Mon, 27 Okt ekkor: 4:36 DU

Bizonylatolás közben nem látszik a bizonylatom sorszáma. Mit tegyek?


Gondolatbuborék Jelenleg bizonylatolás közben a sorszám még nem jelenik meg, mivel a rendszer azt csak a mentés után generálja.Amint a bizonylat mentésre kerül, a program automatikusan kiosztja és megjeleníti a következő sorszámot a megfelelő sorrendben.
Az illetékes osztály felé a visszajelzés megtörtént, és a működés jövőbeni módosításának lehetőségét vizsgálják.
Amint elérhető változás történik ezzel kapcsolatban, a felület frissítésre kerül.


❓ Migrálás közben vagy után problémát tapasztalok. Mit tehetek? 


Gondolatbuborék A migrálás befejezését követően ügyfeleink e-mailben kapnak visszajelzést annak sikerességéről, arra az e-mail címre, amelyet a regisztráció során megadtak.

Ha már megérkezett a migrálás sikerességéről szóló értesítés, kérjük, próbáljon meg bejelentkezni az új felületre a megadott e-mail cím és jelszó használatával.

Amennyiben a bejelentkezés továbbra sem sikerül, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a flow@kulcs-soft.hu címen. A gyorsabb ügyintézés érdekében javasoljuk, hogy a megkeresésben tüntesse fel a regisztrációhoz használt e-mail címét is.


❓ Szeretnék a már meglévőkön kívül többféle számlasablon közül választani. Hogyan tehetem meg?


Gondolatbuborék Illetékes osztályunk felé jelezve lett az igény arra, hogy több sablon közül lehessen választani a bizonylatoláshoz. Amint elérhető változás történik ezzel kapcsolatban, a felület frissítésre kerül.


❓ Meddig működik a BizXpert, és kötelező-e az átmigrálás?


Gondolatbuborék A BizXpert program kivezetésre kerül, így a Kulcs-Flow rendszerre történő migrálás minden felhasználó számára kötelező lesz.A kivezetés pontos időpontja egyelőre még nem ismert, mivel a migrációk folyamatosan, ütemezetten zajlanak.
 Ügyfeleinket az átállás előtt e-mailben értesítjük a részletekről, és minden szükséges információt megosztunk a zökkenőmentes átállás érdekében.


❓ Hol tudom beállítani, hogy a program nettó vagy bruttó érték szerint kezelje az áraimat?


Gondolatbuborék  A beállítást a következő útvonalon találod:
Rendszer beállítások  → Megjelenítés beállítások → Nettó/Bruttó
 Ezen a fülön választhatod ki, hogy a program az értékeket nettó vagy bruttó módon kezelje és jelenítse meg.


❓ Szeretném telefonos applikáción keresztül használni a Kulcs-Flow programot. Van erre lehetőségem?


Gondolatbuborék Jelenleg a Kulcs-Flow rendszerhez nem érhető el külön telefonos applikáció.A számlázási felület azonban mobilböngészőből is elérhető és használható az alábbi linken: https://flow.kulcs-soft.hu/

 

❓ Milyen módon tudok a könyvelőmnek hozzáférést adni a Kulcs-Flow felülethez?


Gondolatbuborék A korábbi könyvelői hozzáférések nem kerülnek automatikusan át a Kulcs-Flow rendszerbe.A migráció után a könyvelőt külön kell meghívni a felületre, hogy hozzáférést kapjon a szükséges adatokhoz és bizonylatokhoz.
Ezt a felhasználói fiók → Hozzáférés menüpontban tudod megtenni.

A képen képernyőkép, szöveg, szoftver látható 
Előfordulhat, hogy az AI által létrehozott tartalom helytelen.


 

❓ Hogyan tudok hozzáférést biztosítani a felületemhez egy másik e-mail címnek?


Gondolatbuborék A felhasználói fiók menüponton belül van lehetőség másik e-mail cím meghívására.
Admin jogosultsággal meg kell hívni az új e-mail címet, majd az adott címről regisztrálni és bejelentkezni.
 Itt módosítható a saját e-mail cím is, ha útközben változtatnád meg.

A képen képernyőkép, szöveg, szoftver látható 
Előfordulhat, hogy az AI által létrehozott tartalom helytelen.


 

❓ Ha átmigráltam a fiókomat a BizXpertről a Kulcs-Flowra, megmarad az ingyenesség?


Gondolatbuborék Igen. Azok a felhasználók, akik a BizXpertből migráltak, továbbra is ingyenesen használhatják a számlázási felületet.
Számukra nem indul el a 14 napos próbaidőszak. Ez csak azokra vonatkozik, akik újként regisztrálnak a Kulcs-Flowba.

 

 

❓ Szeretnék tömegesen számlát nyomtatni. Hogyan tudom ezt megtenni?


Gondolatbuborék Jelenleg nincs lehetőség tömeges nyomtatásra, de az illetékes osztály felé a visszajelzés megtörtént. Amint elérhető változás történik ezzel kapcsolatban, a felület frissítésre kerül.

 

❓ Hogyan tudok úgy számlát kiegyenlíteni, hogy a kiegyenlítés dátuma választható legyen?


Gondolatbuborék Ha a sima kiegyenlítést választod, a program automatikusan az aktuális napi dátumot rögzíti.Ha ettől eltérő dátumot szeretnél megadni, válaszd a Részkiegyenlítés opciót.
 Ebben az esetben a dátum mező szerkeszthetővé válik, így megadható a kívánt időpont.


A képen szöveg, képernyőkép, Betűtípus, sor látható 
Előfordulhat, hogy az AI által létrehozott tartalom helytelen.

A képen szöveg, képernyőkép, sor, Betűtípus látható 
Előfordulhat, hogy az AI által létrehozott tartalom helytelen.



❓ Hogyan tudom a számláimat XML formátumban lekérdezni vagy kinyerni?


Gondolatbuborék A számlák XML formátumban történő kinyerését az alábbi útvonalon tudod elindítani:Rendszer beállítások  → Adat import/export → Főkönyvi feladás
Add meg az időintervallumot, majd a rendszer az XML-fájlt a megadott e-mail címre küldi el.

 

 

❓ Hogyan tudom a számláimat távnyomtatni vagy e-mailben továbbítani a partnereimnek?


Gondolatbuborék A bizonylat lezárása előtt a Véglegesítés gomb melletti nyílra kattintva megjelennek a további lehetőségek.
Itt választhatod az E-mailben történő kiküldést, a Küldés gombra kattintva.


A képen szöveg, képernyőkép, Betűtípus, szoftver látható 
Előfordulhat, hogy az AI által létrehozott tartalom helytelen.



❓ Hogyan tudom ellenőrizni, hogy a számlát távnyomtatással állítottam-e ki, és elküldésre került-e a partneremnek?


Gondolatbuborék A távnyomtatással kiállított számla státuszát a Számlák listájában tudod ellenőrizni.
Kattints az adott bizonylatra, és a rendszer megjeleníti a „Távnyomtatás” státuszt, valamint az aktuális állapotot (pl. elküldve, megnyitva stb.).


A képen szöveg, képernyőkép, Betűtípus, sor látható 
Előfordulhat, hogy az AI által létrehozott tartalom helytelen.


 

 

❓ Elektronikus számlát szeretnék kiállítani a programban. Van erre lehetőségem?


Gondolatbuborék Igen, a Kulcs-Flow rendszerben van lehetőség elektronikus számla (E-számla) kiállítására, azonban ez a funkció a fizetős Kulcs-Flow Core csomagban érhető el.


 Az E-számlázás beállításához:


1️⃣ Nyisd meg az ügyfél adatlapját.
2️⃣ A Számlázási adatok résznél válaszd a „Számlázás típusa” mezőt.
3️⃣ Itt állítsd be az „E-számla” opciót.


Ezt követően a rendszer az adott ügyfélnek kiállított számlát automatikusan elektronikus formában küldi ki.

Hasznosnak találta a cikket?

Nagyszerű!

Köszönjük visszajelzését

Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni

Köszönjük visszajelzését

Tudassa velünk hogyan javíthatnák ezen a cikken!

Válasszon ki legalább egy okot
CAPTCHA hitelesítés szükséges.

Visszajelzés elküldve

Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani