❓ Bizonylatolás közben nem látszik a bizonylatom sorszáma. Mit tegyek?
Jelenleg bizonylatolás közben a sorszám még nem jelenik meg, mivel a rendszer azt csak a mentés után generálja.Amint a bizonylat mentésre kerül, a program automatikusan kiosztja és megjeleníti a következő sorszámot a megfelelő sorrendben.
Az illetékes osztály felé a visszajelzés megtörtént, és a működés jövőbeni módosításának lehetőségét vizsgálják.
Amint elérhető változás történik ezzel kapcsolatban, a felület frissítésre kerül.
❓ Migrálás közben vagy után problémát tapasztalok. Mit tehetek?
A migrálás befejezését követően ügyfeleink e-mailben kapnak visszajelzést annak sikerességéről, arra az e-mail címre, amelyet a regisztráció során megadtak.
Ha már megérkezett a migrálás sikerességéről szóló értesítés, kérjük, próbáljon meg bejelentkezni az új felületre a megadott e-mail cím és jelszó használatával.
Amennyiben a bejelentkezés továbbra sem sikerül, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a flow@kulcs-soft.hu címen. A gyorsabb ügyintézés érdekében javasoljuk, hogy a megkeresésben tüntesse fel a regisztrációhoz használt e-mail címét is.
❓ Szeretnék a már meglévőkön kívül többféle számlasablon közül választani. Hogyan tehetem meg?
Illetékes osztályunk felé jelezve lett az igény arra, hogy több sablon közül lehessen választani a bizonylatoláshoz. Amint elérhető változás történik ezzel kapcsolatban, a felület frissítésre kerül.
❓ Meddig működik a BizXpert, és kötelező-e az átmigrálás?
A BizXpert program kivezetésre kerül, így a Kulcs-Flow rendszerre történő migrálás minden felhasználó számára kötelező lesz.A kivezetés pontos időpontja egyelőre még nem ismert, mivel a migrációk folyamatosan, ütemezetten zajlanak.
Ügyfeleinket az átállás előtt e-mailben értesítjük a részletekről, és minden szükséges információt megosztunk a zökkenőmentes átállás érdekében.
❓ Hol tudom beállítani, hogy a program nettó vagy bruttó érték szerint kezelje az áraimat?
A beállítást a következő útvonalon találod:
Rendszer beállítások
→ Megjelenítés beállítások → Nettó/Bruttó
Ezen a fülön választhatod ki, hogy a program az értékeket nettó vagy bruttó módon kezelje és jelenítse meg.
❓ Szeretném telefonos applikáción keresztül használni a Kulcs-Flow programot. Van erre lehetőségem?
Jelenleg a Kulcs-Flow rendszerhez nem érhető el külön telefonos applikáció.A számlázási felület azonban mobilböngészőből is elérhető és használható az alábbi linken: https://flow.kulcs-soft.hu/
❓ Milyen módon tudok a könyvelőmnek hozzáférést adni a Kulcs-Flow felülethez?
A korábbi könyvelői hozzáférések nem kerülnek automatikusan át a Kulcs-Flow rendszerbe.A migráció után a könyvelőt külön kell meghívni a felületre, hogy hozzáférést kapjon a szükséges adatokhoz és bizonylatokhoz.
Ezt a felhasználói fiók → Hozzáférés menüpontban tudod megtenni.

❓ Hogyan tudok hozzáférést biztosítani a felületemhez egy másik e-mail címnek?
A felhasználói fiók menüponton belül van lehetőség másik e-mail cím meghívására.
Admin jogosultsággal meg kell hívni az új e-mail címet, majd az adott címről regisztrálni és bejelentkezni.
Itt módosítható a saját e-mail cím is, ha útközben változtatnád meg.

❓ Ha átmigráltam a fiókomat a BizXpertről a Kulcs-Flowra, megmarad az ingyenesség?
Igen. Azok a felhasználók, akik a BizXpertből migráltak, továbbra is ingyenesen használhatják a számlázási felületet.
Számukra nem indul el a 14 napos próbaidőszak. Ez csak azokra vonatkozik, akik újként regisztrálnak a Kulcs-Flowba.
❓ Szeretnék tömegesen számlát nyomtatni. Hogyan tudom ezt megtenni?
Jelenleg nincs lehetőség tömeges nyomtatásra, de az illetékes osztály felé a visszajelzés megtörtént. Amint elérhető változás történik ezzel kapcsolatban, a felület frissítésre kerül.
❓ Hogyan tudok úgy számlát kiegyenlíteni, hogy a kiegyenlítés dátuma választható legyen?
Ha a sima kiegyenlítést választod, a program automatikusan az aktuális napi dátumot rögzíti.Ha ettől eltérő dátumot szeretnél megadni, válaszd a Részkiegyenlítés opciót.
Ebben az esetben a dátum mező szerkeszthetővé válik, így megadható a kívánt időpont.


❓ Hogyan tudom a számláimat XML formátumban lekérdezni vagy kinyerni?
A számlák XML formátumban történő kinyerését az alábbi útvonalon tudod elindítani:Rendszer beállítások
→ Adat import/export → Főkönyvi feladás
Add meg az időintervallumot, majd a rendszer az XML-fájlt a megadott e-mail címre küldi el.
❓ Hogyan tudom a számláimat távnyomtatni vagy e-mailben továbbítani a partnereimnek?
A bizonylat lezárása előtt a Véglegesítés gomb melletti nyílra kattintva megjelennek a további lehetőségek.
Itt választhatod az E-mailben történő kiküldést, a Küldés gombra kattintva.

❓ Hogyan tudom ellenőrizni, hogy a számlát távnyomtatással állítottam-e ki, és elküldésre került-e a partneremnek?
A távnyomtatással kiállított számla státuszát a Számlák listájában tudod ellenőrizni.
Kattints az adott bizonylatra, és a rendszer megjeleníti a „Távnyomtatás” státuszt, valamint az aktuális állapotot (pl. elküldve, megnyitva stb.).

❓ Elektronikus számlát szeretnék kiállítani a programban. Van erre lehetőségem?
Igen, a Kulcs-Flow rendszerben van lehetőség elektronikus számla (E-számla) kiállítására, azonban ez a funkció a fizetős Kulcs-Flow Core csomagban érhető el.
Az E-számlázás beállításához:
1️⃣ Nyisd meg az ügyfél adatlapját.
2️⃣ A Számlázási adatok résznél válaszd a „Számlázás típusa” mezőt.
3️⃣ Itt állítsd be az „E-számla” opciót.
Ezt követően a rendszer az adott ügyfélnek kiállított számlát automatikusan elektronikus formában küldi ki.
Hasznosnak találta a cikket?
Nagyszerű!
Köszönjük visszajelzését
Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni
Köszönjük visszajelzését
Visszajelzés elküldve
Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani