BizXpert migráció

Módosítva ekkor Thu, 14 Aug ekkor: 9:42 DE

A BizXpert felhasználók számára lehetőség adódik adataik átmigrálására az új Kulcs Flow alkalmazásba. A migráció során minden BizXpertben rögzített adat és beállítás átvételre kerül az új felületre.

A migráció 2 módon történhet meg:

  1. Lehetőség van a felhasználók számára manuálisan elindítani a migrációs folyamatot. Ehhez a BizXpert fiókjukban frissen megjelent Kulcs-Flow menüpontra kell kattintani.
  2. A rendszer egy idő után automatikusan jelezni fogja, amikor a migrációt kötelező elvégezni, a további lépések ilyenkor is megegyeznek a kézzel indított migrációval.

Migráció lépései

  1. BizXpert fiókunkban megjelenik egy figyelmeztető ablak, melyben részletezve vannak a migrációs folyamat lépései.
    • Az ablakban meg kell adnunk egy e-mail címet, amivel szeretnénk, hogy létrejöjjön a Kulcs-Felhasználónk, ami az új Kulcs Flow fiókhoz fog tartozni.
      A felület alapértelmezetten a BizXpert fiókunk regisztrációs e-mail címét fogja felajánlani, de lehetőségünk van más e-mail címet is megadni. Amennyiben már rendelkezünk Kulcs-Felhasználóval és szeretnénk, hogy ehhez a felhasználóhoz tartozzon a frissen létrejött fiókunk, akkor az ehhez tartozó e-mail cím megadásával automatikusan fel fogja ismerni a migráció, hogy a felhasználó már létezik és fiókunkat hozzá fogja kapcsolni.
    • A migrációhoz továbbá el kell fogadnunk a Kulcs Flow ÁSZF-et és az Adatvédelmi és Adatkezelési tájékoztatót.
    • Az adatok kitöltése után a Migrálok gomb megnyomásával tovább
  2. Amennyiben olyan e-mail címet adtunk meg, amivel még korábban nem lett létrehozva Kulcs-Felhasználó, akkor a felhasználó létrehozásához meg kell adnunk a belépési jelszavunkat is. Ez az opció csak abban az esetben jelenik meg, ha a BizXpertben használt korábbi jelszó nem volt elég erős a Kulcs-Felhasználó jelszó szabályainak.

    Sikeres migráció indítást követően a következő üzenetnek kell megjelennie a felület alján:
  3. A migrálás két fázisban történik meg és mindkét fázis sikeres végbemeneteléről a megadott e-mail címünkre fogunk kapni tájékoztatást.
    • Első körben a beállításaink és törzsadataink kerülnek átmigrálásra. Ennek a fázisnak a végeztével már az új felületen fogjuk tudni folytatni a munkát. Az erről kapott értesítő e-mailben található linken keresztül közvetlenül az új bejelentkezési felületre jutunk.
    • Második körben a korábban kiállított számláink nyomtatási képének migrálása történik meg, hiszen ez egy hosszabb folyamat. Mint, ahogy az előző pontban is foglaltuk, az új fiók ilyenkor már használható, egyedül a korábbi bizonylatok nyomtatási képével kapcsolatos funkciók lesznek hiányosak a második fázis befejezéséig. Ennek sikeres befejezéséről szintén kapunk egy értesítő e-mailt.

Hasznosnak találta a cikket?

Nagyszerű!

Köszönjük visszajelzését

Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni

Köszönjük visszajelzését

Tudassa velünk hogyan javíthatnák ezen a cikken!

Válasszon ki legalább egy okot
CAPTCHA hitelesítés szükséges.

Visszajelzés elküldve

Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani