A BizXpert felhasználók számára lehetőség adódik adataik átmigrálására az új Kulcs Flow alkalmazásba. A migráció során minden BizXpertben rögzített adat és beállítás átvételre kerül az új felületre.
A migráció 2 módon történhet meg:
- Lehetőség van a felhasználók számára manuálisan elindítani a migrációs folyamatot. Ehhez a BizXpert fiókjukban frissen megjelent Kulcs-Flow menüpontra kell kattintani.
- A rendszer egy idő után automatikusan jelezni fogja, amikor a migrációt kötelező elvégezni, a további lépések ilyenkor is megegyeznek a kézzel indított migrációval.
Migráció lépései
- BizXpert fiókunkban megjelenik egy figyelmeztető ablak, melyben részletezve vannak a migrációs folyamat lépései.
- Az ablakban meg kell adnunk egy e-mail címet, amivel szeretnénk, hogy létrejöjjön a Kulcs-Felhasználónk, ami az új Kulcs Flow fiókhoz fog tartozni.
A felület alapértelmezetten a BizXpert fiókunk regisztrációs e-mail címét fogja felajánlani, de lehetőségünk van más e-mail címet is megadni. Amennyiben már rendelkezünk Kulcs-Felhasználóval és szeretnénk, hogy ehhez a felhasználóhoz tartozzon a frissen létrejött fiókunk, akkor az ehhez tartozó e-mail cím megadásával automatikusan fel fogja ismerni a migráció, hogy a felhasználó már létezik és fiókunkat hozzá fogja kapcsolni. - A migrációhoz továbbá el kell fogadnunk a Kulcs Flow ÁSZF-et és az Adatvédelmi és Adatkezelési tájékoztatót.
- Az adatok kitöltése után a Migrálok gomb megnyomásával tovább
- Az ablakban meg kell adnunk egy e-mail címet, amivel szeretnénk, hogy létrejöjjön a Kulcs-Felhasználónk, ami az új Kulcs Flow fiókhoz fog tartozni.
- Amennyiben olyan e-mail címet adtunk meg, amivel még korábban nem lett létrehozva Kulcs-Felhasználó, akkor a felhasználó létrehozásához meg kell adnunk a belépési jelszavunkat is. Ez az opció csak abban az esetben jelenik meg, ha a BizXpertben használt korábbi jelszó nem volt elég erős a Kulcs-Felhasználó jelszó szabályainak.
Sikeres migráció indítást követően a következő üzenetnek kell megjelennie a felület alján: - A migrálás két fázisban történik meg és mindkét fázis sikeres végbemeneteléről a megadott e-mail címünkre fogunk kapni tájékoztatást.
- Első körben a beállításaink és törzsadataink kerülnek átmigrálásra. Ennek a fázisnak a végeztével már az új felületen fogjuk tudni folytatni a munkát. Az erről kapott értesítő e-mailben található linken keresztül közvetlenül az új bejelentkezési felületre jutunk.
- Második körben a korábban kiállított számláink nyomtatási képének migrálása történik meg, hiszen ez egy hosszabb folyamat. Mint, ahogy az előző pontban is foglaltuk, az új fiók ilyenkor már használható, egyedül a korábbi bizonylatok nyomtatási képével kapcsolatos funkciók lesznek hiányosak a második fázis befejezéséig. Ennek sikeres befejezéséről szintén kapunk egy értesítő e-mailt.
- Első körben a beállításaink és törzsadataink kerülnek átmigrálásra. Ennek a fázisnak a végeztével már az új felületen fogjuk tudni folytatni a munkát. Az erről kapott értesítő e-mailben található linken keresztül közvetlenül az új bejelentkezési felületre jutunk.
Hasznosnak találta a cikket?
Nagyszerű!
Köszönjük visszajelzését
Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni
Köszönjük visszajelzését
Visszajelzés elküldve
Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani