Új partner rögzítése

Módosítva ekkor Thu, 14 Aug ekkor: 9:41 DE

Új partner rögzítése a Partner listában az Új partner funkció segítségével lehetséges.

Partnereink adatlapján az alábbi adatok kitöltésére van lehetőségünk:

  • Név: Partnerünk megnevezése, a mező kitöltése kötelező.
  • Magánszemély: A jelölő segítségével beállíthatjuk, hogy partnerünk magánszemély-e vagy sem.
  • Partner kód: Partnerünk egyedi azonosítására szolgáló kód. A program automatikusan oszt ki számokat partnerkódként, amit szükség szerint manuálisan felülírhatunk.
  • Partner kategória: A beállításokban létrehozott partnerkategóriákat itt rendelhetjük partnereinkhez.
  • Kapcsolattartó: Partner oldali kapcsolattartó neve adható itt meg.
  • Magyar adószám: Amennyiben partnerünk rendelkezik magyar adószámmal, akkor azt itt kell megadnunk.
  • EU adószám: Amennyiben partnerünk rendelkezik közösségi adószámmal, azt itt adhatjuk meg.
  • Közösségen kívüli adószám: Amennyiben partnerünk rendelkezik harmadik országbéli vagy közösségen kívüli adószámmal, azt itt adhatjuk meg.
  • Telefonszám: Partnerünk telefonos elérhetőségét adhatjuk meg.
  • E-mail cím: Partnerünk e-mailes elérhetőségét adhatjuk meg. Szóközzel elválasztva több e-mail címet is felrögzíthetünk egy partnerhez. A megadott e-mail címek automatikusan felajánlásra kerülnek, amennyiben a kiállított bizonylatot e-mailben küldenénk ki partnerünknek.
  • Központi cím: Itt adhatók meg partnerünk címadatai.
    • Ország
    • Irányítószám
    • Település
    • Cím(utca, házszám)
  • Számlázási adatok: Itt a partnerünkkel kapcsolatos bizonylatkiállítási adatokat van lehetőségünk előre paraméterezni. Az itt megadott beállítások alapértelmezetten kiválasztásra kerülnek egy bizonylaton, amennyiben ezt a partnert válasszuk ki bizonylatkészítés közben.
    • Fizetési mód: A törzsadatokban rögzített fizetési módok közül van lehetőségünk választani.
    • Egyedi fizetési határidő: Abban az esetben tölthető ki, amennyiben nem azonnali kiegyenlítésű fizetési módot választottunk partnerünkhöz. Itt napokban határozhatjuk meg az ügyfélre érvényesített fizetési határidőt.
    • Deviza: Az ügyfél bizonylatain használt alapértelmezett pénznem választható ki. A törzsadatokban rögzített pénznemek közül van lehetőségünk választani.
    • Weboldal: Partnerünk weboldala rögzíthető fel.
  • Banki adatok: Partnerünk banki adatainak rögzítésére ad lehetőséget.
  • Alsó megjegyzés: Lehetőséget ad szabad szöveges adatok felrögzítésére partnereinkhez, amelyek az adott partner bizonylatainak alján meg fognak jelenni.

Hasznosnak találta a cikket?

Nagyszerű!

Köszönjük visszajelzését

Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni

Köszönjük visszajelzését

Tudassa velünk hogyan javíthatnák ezen a cikken!

Válasszon ki legalább egy okot
CAPTCHA hitelesítés szükséges.

Visszajelzés elküldve

Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani