A Kulcs-Üzlet programban lehetőség van termékeink egyszerű készletnyilvántartására.
Új termék rögzítése során, amit az Új/Termék menüpont alatt indíthatunk el a program lehetőséget kínál arra, hogy eldöntsük, az adott termék készletét szeretnénk-e nyilvántartani vagy sem.
Ezt a Készletgazdálkodás jelölő segítségével tudjuk megtenni:
A készletgazdálkodás aktiválása után 3 új mező jelenik meg termékrögzítő adatlapunkon:
Minimális készletszint: Itt termékeinkhez meg tudunk határozni egy minimális készlet szintet, ami annyit eredményez, hogy amennyiben termékünk raktárkészlete az itt meghatározott mennyiség alá csökken, akkor a program a Rögzített/Termékek menüpont alatt piros színezéssel fogja kiemelni ezen termékek raktárkészletét:
A gyorsan fogyó termékek esetén érdemes meghatározni minimális készletszintet, hiszen így könnyebben észre tudjuk venni, ha ezen termékeink alacsony készletszinten állnak és időben tudunk gondoskodni a készletpótlásról, így elkerülve a készlethiányt.
Nyitókészlet: Új termék rögzítésénél egyből megadhatjuk azt is, hogy milyen induló készlettel rögzüljön a termék. Ez a mező csak új termékek rögzítése során aktív, a már korábban rögzített termékeink esetében a készletünk növelését az Új/Beszerzés vagy az Új/Készlet menüpont használatával fogjuk tudni növelni.
Beszerzési ár: Itt határozhatjuk meg, hogy termékünket milyen nettó beszerzési áron vételezzük be. Az ide berögzített érték a későbbi beszerzések rögzítése során automatikusan kitöltésre kerül a bizonylatokon. A program a termék készletértékét az itt megadott beszerzési ár és a jelenlegi raktárkészlet szorzatával fogja meghatározni.
Pl.: 550 Ft-os beszerzési ár * 3 db aktuális raktárkészlet = 1650 Ft beszerzési készletérték
Hasznosnak találta a cikket?
Nagyszerű!
Köszönjük visszajelzését
Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni
Köszönjük visszajelzését
Visszajelzés elküldve
Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani