Ha rendelkezünk Kulcs-Üzlet fiókkal kattintsunk a 'Meglévő számlázási fiókot adok hozzá a felhasználómhoz' gombra.
Ezután meg kell adni a már létező Kulcs-Üzlet fiókunkhoz tartozó email címet és jelszót, majd az 'Összekapcsolás' gombra kattintunk.
Ha megfelelő email és jelszó párost írtunk be akkor össze is kötöttük a két fiókot!
(Ha már össze van kötve a két fiók akkor egy ennek megfelelő hibaüzenetet kapunk, ekkor már a céglistában is szerepelnie kell az adott fióknak.)
Ekkor újra feljön a bejelentkező oldal, ahol a Kulcs-Felhasználó regisztrációkor megadott adatokat beírva rákattitunk a 'Bejelentkezés' gombra.
Ekkor átlépünk a Kulcs-Üzlet felületére ahol már egy listából kiválaszhatjuk az imént hozzáadott számlázó fiókot.
Jobb oldalt a listában láthatjuk hogy milyen jogosultsággal rendelkezik a számlázó fiókban a belépett felhasználó.
Alap esetben ha ilyen módon kötöttük össze a Kulcs-Felhasználót a Kulcs-Üzlet számlázó fiókkal akkor 'Admin' jogosultságunk lesz.
Ha rákattintunk az adott cégre, akkor be is lépünk az adott fiókba, és használhatjuk is a programot.
Hasznosnak találta a cikket?
Nagyszerű!
Köszönjük visszajelzését
Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni
Köszönjük visszajelzését
Visszajelzés elküldve
Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani